Digitální vypravování příběhu ve výuce anglického jazyka u žáků 2. stupně – Ing. Marcela KOTĚŠOVCOVÁ
Ing. Marcela KOTĚŠOVCOVÁ
Diplomová práce
Digitální vypravování příběhu ve výuce anglického jazyka u žáků 2. stupně
Using digital storytelling in English lessons with lower-secondary school students
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá digitálním vypravováním jako jednou z možností forem výuky. Teoretická část nabízí základní informace o digitálním vypravování, jeho vývoji a možnosti tvorby. Popsán je též proces samotné produkce včetně dostupného softwaru. Dále se zabývá výhodami začlenění této vyučovací formy do výuky a z toho plynoucího rozvoje studentů jak na úrovni všeobecné tak i jazykové. Poslední …víceAbstract:
This thesis deals with digital storytelling as a valuable teaching tool. Its theoretical part offers all essential information about digital storytelling background, development and also defines the possibilities of creating digital stories. The process of production including the available software is also provided. The benefits of employing this type of work into the teaching practice together with …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOTĚŠOVCOVÁ, Marcela. Digitální vypravování příběhu ve výuce anglického jazyka u žáků 2. stupně. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / AJ-OV
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje k tvorbě vzdělávacích digitálních kolekcí
Tereza Tvrdíková -
Didaktické principy tvorby výuky s využitím digitálních nástrojů
Jitka Herodková -
Didaktické principy tvorby výuky s využitím digitálních nástrojů
Iva Polišenská -
Didaktické principy tvorby výuky s využitím digitálních nástrojů
Lucie Žilková -
Nástroje na tvorbu digitálních dvojčat
Luděk Dvořák -
Vliv 3D technologií na současnou sochařskou produkci na příkladu tvorby Michala Gabriela
Lucie Pangrácová -
Podpora informační gramotnosti pomocí digitálního storytellingu
Olga Senčaková -
Prostředky pro vyprávění příběhu v digitální malbě
Jitka Nemikinsová