Firemní komunikace a PR na internetu – Petra Kyselová
Petra Kyselová
Bakalářská práce
Firemní komunikace a PR na internetu
Corporate communications and public relations on the internet
Anotace:
Tato práce se zabývá definicí firemní komunikace a public relations a dále možností jejich využití v prostředí Internetu. Práce poskytuje komplexní pohled, jak pro manažery věnující se této problematice, tak i pro relativně nezávislou veřejnost. Větší část práce se věnuje problematice public relations a koncepci firemních internetových stránek. Přínosem tohoto dokumentu je komplexní pohled na problematiku …víceAbstract:
This paper deals with the definition of what is corporate communication and public relation and further possibilities for their use in the Internet environment. The paper provides a comprehensive view for managers dedicated to this issue, as well as relatively independent public. The greater part of the paper is focusing on the issue of public relations and the concept of internet websites. Benefits …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/10755
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2009
- Vedoucí: Vlasta Střížová
- Oponent: Jiří Kubeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/10755
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
New media in corporate communication
Václav Králík -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Konstantin Zhidov -
We Are Unilever: Researching Corporate Communication Strategies Online
Tereza HAVRLANTOVÁ -
Corporate Internal Communication - SharePoint and document sharing platform
Klára Foltýnová -
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Kristýna Pospíšilová -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová