Bc. Iva Fojtíková

Bakalářská práce

Organizace dokumentů v účetní a daňové kanceláři

Organization of the documents in the accounting and tax office
Anotace:
Bakalářská práce „Organizace dokumentů v účetní a daňové kanceláři“ je zaměřena na jednotný postup při práci s dokumenty v účetní a daňové kanceláři, kdy je na základě stanovených povinností účetních a daňových poradců vytvořen model spisu účetní a daňového poradce včetně zajištění mlčenlivosti a dodržování zákonných předpisů.
Abstract:
Bachelor thesis of "Organization of documents in the accounting and tax office" is focused on unified procedure of handling documents in praxis of an accounting and tax advisory office, when, based on obligations of accountants and tax advisers, a model file is created for accounting and tax advisors, including professional confidentiality and compliance with the legal regulations.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
  • Vedoucí: Ing. Tomáš Klíma
  • Oponent: Ing. Roman Kytlica

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting