Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných značkových autoservisů – Bc. Michaela Hurtová
Bc. Michaela Hurtová
Bachelor's thesis
Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných značkových autoservisů
Research on satisfaction, retention and loyalty of clients selected branded car service
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku hodnoty pro zákazníka a jeho loajalitu, která neodmyslitelně souvisí se spokojeností a retencí. Je zde definována hodnota pro zákazníka, její vlastnosti a různé náhledy na přístup k marketingu. Dále je popsáno rozdělení zákazníků dle jejich přínosu a loajality pro podnik a definován pojem spokojený zákazník. Praktická část bakalářské práce je orientována …moreAbstract:
This project is focused on customer value and loyalty, which associated with his satisfaction and retention. There is a defined value for the customer, it´s properties and different views on the approach to marketing. There is also described the distribution of customers according to their contribution and loyalty and define the notion of a satisfied customer. The second part deals with analysis of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 7. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2013
- Supervisor: Ing. Zuzana Ehlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HURTOVÁ, Michaela. \textit{Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných značkových autoservisů}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Chemical Technology. 2013. Available from: https://theses.cz/id/tqy5yf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hurtová, Michaela. Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných značkových autoservisů. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Stanovení hodnoty pro zákazníka pro vybranou kategorii chemických produktů
Daniela Kaplanová -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku
Klára Hanzlíková -
Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku
Lukáš Holeček