Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných značkových autoservisů – Bc. Michaela Hurtová
Bc. Michaela Hurtová
Bachelor's thesis
Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných značkových autoservisů
Research on satisfaction, retention and loyalty of clients selected branded car service
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku hodnoty pro zákazníka a jeho loajalitu, která neodmyslitelně souvisí se spokojeností a retencí. Je zde definována hodnota pro zákazníka, její vlastnosti a různé náhledy na přístup k marketingu. Dále je popsáno rozdělení zákazníků dle jejich přínosu a loajality pro podnik a definován pojem spokojený zákazník. Praktická část bakalářské práce je orientována …viacAbstract:
This project is focused on customer value and loyalty, which associated with his satisfaction and retention. There is a defined value for the customer, it´s properties and different views on the approach to marketing. There is also described the distribution of customers according to their contribution and loyalty and define the notion of a satisfied customer. The second part deals with analysis of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
- Vedúci: Ing. Zuzana Ehlová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HURTOVÁ, Michaela. \textit{Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných značkových autoservisů}. Online. Bakalárska práca. Pardubice: Univerzita Pardubice, Faculty of Chemical Technology. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/tqy5yf/.
Jak správně citovat práci
Hurtová, Michaela. Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných značkových autoservisů. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / odbor:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová