Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných značkových autoservisů – Bc. Michaela Hurtová
Bc. Michaela Hurtová
Bakalářská práce
Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných značkových autoservisů
Research on satisfaction, retention and loyalty of clients selected branded car service
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku hodnoty pro zákazníka a jeho loajalitu, která neodmyslitelně souvisí se spokojeností a retencí. Je zde definována hodnota pro zákazníka, její vlastnosti a různé náhledy na přístup k marketingu. Dále je popsáno rozdělení zákazníků dle jejich přínosu a loajality pro podnik a definován pojem spokojený zákazník. Praktická část bakalářské práce je orientována …víceAbstract:
This project is focused on customer value and loyalty, which associated with his satisfaction and retention. There is a defined value for the customer, it´s properties and different views on the approach to marketing. There is also described the distribution of customers according to their contribution and loyalty and define the notion of a satisfied customer. The second part deals with analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
- Vedoucí: Ing. Zuzana Ehlová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HURTOVÁ, Michaela. \textit{Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných značkových autoservisů}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/tqy5yf/.
Jak správně citovat práci
Hurtová, Michaela. Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných značkových autoservisů. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová