Bc. Jaroslav Brož

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu ve vybrané firmě se zaměřením na mezinárodní výrobkové portfolio

Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat složky marketingového mixu určitého podniku, přičemž jsem se snažil zaměřit na mezinárodní výrobkové portfolio. Jako podnik pro analýzu jsem zvolil mladou firmu zabývající se výrobou a prodejem oblečení pro volný čas, cyklistiku a CNC součástek na horská kola. Učinil jsem tak záměrně, protože jsem považoval za zajímavé zanalyzovat výrobkové portfolio firmy …více
Abstract:
The aim of this Thesis is the analysis of marketing mix of concrete company. I tried to target on the international production portfolio. The company, I´ve chosen is quite young company which produces free-time and bike fashion and bike equipment. This act was calculated, because I think, that analysis of company´s portfolio, which marketing plan was set up by the only one man with basic marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2010
  • Vedoucí: Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Prokupius

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích