Bc. Jaroslav Brož

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu ve vybrané firmě se zaměřením na mezinárodní výrobkové portfolio

Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat složky marketingového mixu určitého podniku, přičemž jsem se snažil zaměřit na mezinárodní výrobkové portfolio. Jako podnik pro analýzu jsem zvolil mladou firmu zabývající se výrobou a prodejem oblečení pro volný čas, cyklistiku a CNC součástek na horská kola. Učinil jsem tak záměrně, protože jsem považoval za zajímavé zanalyzovat výrobkové portfolio firmy …more
Abstract:
The aim of this Thesis is the analysis of marketing mix of concrete company. I tried to target on the international production portfolio. The company, I´ve chosen is quite young company which produces free-time and bike fashion and bike equipment. This act was calculated, because I think, that analysis of company´s portfolio, which marketing plan was set up by the only one man with basic marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 9. 2010
  • Supervisor: Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavel Prokupius

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích