Analýza marketingového mixu ve vybrané firmě se zaměřením na mezinárodní výrobkové portfolio – Bc. Jaroslav Brož
Bc. Jaroslav Brož
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu ve vybrané firmě se zaměřením na mezinárodní výrobkové portfolio
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat složky marketingového mixu určitého podniku, přičemž jsem se snažil zaměřit na mezinárodní výrobkové portfolio. Jako podnik pro analýzu jsem zvolil mladou firmu zabývající se výrobou a prodejem oblečení pro volný čas, cyklistiku a CNC součástek na horská kola. Učinil jsem tak záměrně, protože jsem považoval za zajímavé zanalyzovat výrobkové portfolio firmy …moreAbstract:
The aim of this Thesis is the analysis of marketing mix of concrete company. I tried to target on the international production portfolio. The company, I´ve chosen is quite young company which produces free-time and bike fashion and bike equipment. This act was calculated, because I think, that analysis of company´s portfolio, which marketing plan was set up by the only one man with basic marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2010
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/aymfj/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2010
- Supervisor: Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavel Prokupius
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BROŽ, Jaroslav. \textit{Analýza marketingového mixu ve vybrané firmě se zaměřením na mezinárodní výrobkové portfolio}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2010. Available from: https://theses.cz/id/tr2m38/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza výrobkového portfolia podniku pomocí matic GE a BCG
Daniela Bažantová -
Marketingová efektivnost produktového portfolia podniku (pomocí analýzy matic GE resp. BCG).
Šárka Najmanová -
Vyhodnocení BCG analýzy při zkoumání životního cyklu výrobku u vybrané společnosti
Jan Hraško -
BCG analýza a její význam pro udržení vedoucí pozice na trhu
Lenka Hrachová -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Vyhodnocení BCG analýzy při zkoumání životního cyklu výrobku u vybrané společnosti
Marie Pešková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza produktového portfolia vybrané společnosti
Radka Průšová