Analýza marketingového mixu ve vybrané firmě se zaměřením na mezinárodní výrobkové portfolio – Bc. Jaroslav Brož
Bc. Jaroslav Brož
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu ve vybrané firmě se zaměřením na mezinárodní výrobkové portfolio
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat složky marketingového mixu určitého podniku, přičemž jsem se snažil zaměřit na mezinárodní výrobkové portfolio. Jako podnik pro analýzu jsem zvolil mladou firmu zabývající se výrobou a prodejem oblečení pro volný čas, cyklistiku a CNC součástek na horská kola. Učinil jsem tak záměrně, protože jsem považoval za zajímavé zanalyzovat výrobkové portfolio firmy …viacAbstract:
The aim of this Thesis is the analysis of marketing mix of concrete company. I tried to target on the international production portfolio. The company, I´ve chosen is quite young company which produces free-time and bike fashion and bike equipment. This act was calculated, because I think, that analysis of company´s portfolio, which marketing plan was set up by the only one man with basic marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/aymfj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2010
- Vedúci: Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Prokupius
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BROŽ, Jaroslav. \textit{Analýza marketingového mixu ve vybrané firmě se zaměřením na mezinárodní výrobkové portfolio}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/tr2m38/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza výrobkového portfolia podniku pomocí matic GE a BCG
Daniela Bažantová -
Marketingová efektivnost produktového portfolia podniku (pomocí analýzy matic GE resp. BCG).
Šárka Najmanová -
Vyhodnocení BCG analýzy při zkoumání životního cyklu výrobku u vybrané společnosti
Jan Hraško -
BCG analýza a její význam pro udržení vedoucí pozice na trhu
Lenka Hrachová -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Vyhodnocení BCG analýzy při zkoumání životního cyklu výrobku u vybrané společnosti
Marie Pešková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza produktového portfolia vybrané společnosti
Radka Průšová