Barbora Vosátková

Bachelor's thesis

Uvedenie nového produktu spoločnosti Coca Cola

Uvedení nového produktu společnosti Coca Cola
Abstract:
Táto bakalářská práce se zaobírá problematikou uvádění nového produktu na trh České republiky společností Coca-Cola. V teoretické části jsou poskytnuté informace o marketingu a jeho oblastech. Dále je vysvětlený životní cyklus produktu, proces tvorby nového produktu a cílová skupina. Také je vysvětlená situační analýza a analýzy prostředí podniku. V praktické části je představená společnost Coca-Cola …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the matter of introducing a new Coca-Cola brand product to the Czech market. In the theoretical part are given the information about marketing and its areas. Then tis explained the product launch and its process of introducing a new product and a target group. Moreover, the situation analysis and analysis of company’s environment is illustrated. The practical part introduces …more
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou uvádzania nového produktu na trh Českej republiky spoločnosťou Coca-Cola. V teoretickej časti sú poskytnuté informácie o marketingu a jeho oblastiach. Ďalej je vysvetlený životný cyklus produktu, proces tvorby nového produktu a cieľová skupina. Taktiež je vysvetlená situačná analýza a analýzy prostredia podniku. V praktickej časti je predstavenie spoločnosti …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2021
  • Supervisor: Vladimíra Khelerová
  • Reader: Kamila Matysová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82699

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod