Barbora Vosátková

Bachelor's thesis

Uvedenie nového produktu spoločnosti Coca Cola

Uvedení nového produktu společnosti Coca Cola
Anotácia:
Táto bakalářská práce se zaobírá problematikou uvádění nového produktu na trh České republiky společností Coca-Cola. V teoretické části jsou poskytnuté informace o marketingu a jeho oblastech. Dále je vysvětlený životní cyklus produktu, proces tvorby nového produktu a cílová skupina. Také je vysvětlená situační analýza a analýzy prostředí podniku. V praktické části je představená společnost Coca-Cola …viac
Abstract:
This bachelor thesis deals with the matter of introducing a new Coca-Cola brand product to the Czech market. In the theoretical part are given the information about marketing and its areas. Then tis explained the product launch and its process of introducing a new product and a target group. Moreover, the situation analysis and analysis of company’s environment is illustrated. The practical part introduces …viac
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou uvádzania nového produktu na trh Českej republiky spoločnosťou Coca-Cola. V teoretickej časti sú poskytnuté informácie o marketingu a jeho oblastiach. Ďalej je vysvetlený životný cyklus produktu, proces tvorby nového produktu a cieľová skupina. Taktiež je vysvetlená situačná analýza a analýzy prostredia podniku. V praktickej časti je predstavenie spoločnosti …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedúci: Vladimíra Khelerová
  • Oponent: Kamila Matysová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82699

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod