Bc. Jitka HORÁKOVÁ

Diplomová práce

Management a marketing ve vzdělávání dospělých

Management and Marketing in Adult Education
Anotace:
Předmětem diplomové práce je inovace vzdělávacího programu ?Komplexní kosmetická péče?. Pro to, aby byl rekvalifikační program efektivní, konkurenceschopný a uspěl na specifickém trhu dalšího profesního vzdělávání je inovace vytvořena na základě marketingového průzkumu pro cílovou skupinu žen ve věku 20 ? 45 let a vychází z analýzy vzdělávacích potřeb zákazníků. Diplomová práce může být využita jako …více
Abstract:
The theme of this thesis is innovation of training program ,, Complete cosmetic care?. To make retraining scheme effective, competitive and successful on the specific market of next vocational education is the innovation made on the base of research for focus group of women at the age of 20 ? 45 and it results from analyze of costumers education needs. The thesis can be used as a tool for solution …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2010
Zveřejnit od: 22. 3. 2010
Identifikátor: 16646

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Šigut, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HORÁKOVÁ, Jitka. Management a marketing ve vzdělávání dospělých. Brno, 2010. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 3. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.