Bc. Veronika Bodnárová

Diplomová práce

Branding – its history and a new challenges, Brand authenticity

Branding – its history and a new challenges, Brand authenticity
Abstract:
The diploma thesis concentrates on a current branding challenge, specifically Brand Authenticity and its perception by Generation Y. The aim is to prove the interconnection between favorability and authenticity of a brand that was ranked as the most favorite by Millennials. The thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The first two chapters of the theoretical part focus on branding …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma