Branding – its history and a new challenges, Brand authenticity – Bc. Veronika Bodnárová
Bc. Veronika Bodnárová
Diplomová práce
Branding – its history and a new challenges, Brand authenticity
Branding – its history and a new challenges, Brand authenticity
Abstract:
The diploma thesis concentrates on a current branding challenge, specifically Brand Authenticity and its perception by Generation Y. The aim is to prove the interconnection between favorability and authenticity of a brand that was ranked as the most favorite by Millennials. The thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The first two chapters of the theoretical part focus on branding …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mmiai/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá