Analýza internetové návštěvnosti a uživatelů Internetu – Martin Šíla
Martin Šíla
Master's thesis
Analýza internetové návštěvnosti a uživatelů Internetu
Analysis of internet visits and internet users
Abstract:
V diplomové práci se zabývám popisem dvou aspektů, kterými jsou uživatelé Internetu a internetové prostředí. Ukazuji způsoby měření návštěvnosti, která je úzce spjatá s provozem WWW stránek a především jejich ekonomickým aspektem, tedy reklamou. Sledované ukazatele specifikuji a velmi podrobně se věnuji tomu nejdůležitějšímu z nich, kterým je počet reálných uživatelů. Následně aplikuji využití těchto …moreAbstract:
The diploma thesis concerns in two aspects which are the description of internet users and internet media. I show the ways of measuring visits, which is closely related to the operation of web sites and especially its economic aspect, the advertisement. I specify the indicators in view. I concentrate really carefully on the amount of real users, which is one of the most important indices. I apply the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21172
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2010
- Supervisor: Hana Řezanková
- Reader: Iva Pecáková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21172
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Kvantitativní metody v ekonomice / Statistické a pojistné inženýrství
Theses on a related topic
-
Vliv internetu na tisková média
Aneta Nováková -
Tvorba efektivních reklamních kampaní na internetu pro malý a střední podnik
Nikolay Yarovoy -
Výkonová reklama na internetu
Jakub Velička