Ing. Jitka Tůmová

Bakalářská práce

Anglicko-český glosář terminologie integrované marketingové komunikace

English-Czech Glossary of Integrated Marketing Communications Terminology
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá anglickou a českou terminologií integrované marketingové komunikace (IMK). Cílem práce je vytvořit anglicko-český glosář vybraných pojmů z oblasti IMK a prokázat jejich potřebnost. Teoretická část detailně popisuje náročný proces vzniku terminografického projektu. Dále se věnuje zvláštnostem jazyka marketingu a upozorňuje na úskalí překladu odborného marketingového textu …více
Abstract:
The thesis deals with English and Czech terminology used in integrated marketing communications (IMC). The aim of this work is to create an English-Czech glossary of selected terms from IMC and prove their relevance. The theoretical part describes the process of determining the terminography. In addition, it focuses on the particular requirements of marketing language and highlights the difficulties …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
  • Oponent: Mgr. Štěpánka Hronová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní