Bc. Silvie Mudrová

Master's thesis

Inovace image vybrané značky/firmy

The Company/Brand image innovation
Abstract:
Tématem diplomové práce je inovace image vybrané značky/firmy. Teoretická část bude věnovaná základním pojmům firemní identity a image. Kde budou vymezeny základní teoretické souvislosti dané problematicky v rámci identity a image, jejich rozdíly a význam. V praktické části půjde o analýzu firemní identity a image společnosti Ost-West Anlagenmontage, s.r.o. Dále půjde o porovnání zjištěné identity …more
Abstract:
The theme of the dissertation is an innovation of a chosen company's / brand's image. Theoretic part will be dedicated to basic terms of corporation's identity and image. There will be defined basic theoretic links of the set issue within identity and image, their differences and meanings. Practical part will consist of an analysis of a corporation's identity and image of the corporation Ost-West Anlagenmontage …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 11. 2015
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní