Ing. Anis Habib

Bachelor's thesis

Životní cyklus produktu

Product life cycle
Abstract:
Náplní mojí závěrečné práce byla analýza modelového portfolia značky Opel a analýza životního cyklu modelu střední třídy této značky s obchodním označením Insignia. Model Insignia byl vybrán z toho důvodu, že se jedná o relativně nový model značky, který nahradil v modelové nabídce výrobce dosluhující tradiční model Vectra a na evropském trhu trvale zaznamenává výrazné prodejní výsledky. Cílem práce …more
Abstract:
The purpose of my thesis is an analysis of the Opel brand product portfolio and of his midsize segment car called Insignia life cycle. Opel Insignia was choosen, because it is a relatively new model in the offer of the German carmaker, which replaced the traditional model called Vectra and it permanently records significant sales results on the european car market. The target of my bachelor work is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication