Ing. Anis Habib

Bakalářská práce

Životní cyklus produktu

Product life cycle
Anotace:
Náplní mojí závěrečné práce byla analýza modelového portfolia značky Opel a analýza životního cyklu modelu střední třídy této značky s obchodním označením Insignia. Model Insignia byl vybrán z toho důvodu, že se jedná o relativně nový model značky, který nahradil v modelové nabídce výrobce dosluhující tradiční model Vectra a na evropském trhu trvale zaznamenává výrazné prodejní výsledky. Cílem práce …více
Abstract:
The purpose of my thesis is an analysis of the Opel brand product portfolio and of his midsize segment car called Insignia life cycle. Opel Insignia was choosen, because it is a relatively new model in the offer of the German carmaker, which replaced the traditional model called Vectra and it permanently records significant sales results on the european car market. The target of my bachelor work is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace