Naděje a limity Fair trade ze socio-ekonomického hlediska – Bc. Michaela KOTRČOVÁ
Bc. Michaela KOTRČOVÁ
Diplomová práce
Naděje a limity Fair trade ze socio-ekonomického hlediska
Hopes and Limits of Fair Trade from a Socio-economic Perspective
Anotace:
Práce se zabývá tématem fair trade ze socio-ekonomického hlediska s cílem popsat hlavní historické milníky fair trade a zodpovědět stanovené výzkumné otázky. V první části práce jsou prostřednictvím literární rešerše identifikovány klíčové aspekty spravedlivého obchodu, jeho historický vývoj a přínosy i omezení tohoto obchodního modelu. Pomocí výsledků získaných v rámci dotazníkového šetření zkoumá …víceAbstract:
The work deals with the topic of fair trade from a socio-economic point of view, with the aim of describing the main historical milestones of fair trade and answering the set research questions. In the first part of the work, the key aspects of fair trade, its historical development and the benefits and limitations of this business model are identified through literature research. Using the results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Miloslav Lapka, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOTRČOVÁ, Michaela. Naděje a limity Fair trade ze socio-ekonomického hlediska. České Budějovice, 2024. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Management regionálního rozvoje / Management regionálního rozvoje
Práce na příbuzné téma
-
Míra využití gamifikace v elektronických obchodech v ČR
Martin Mück -
Fairtrade produkty ve vybraných maloobchodních řetězcích v ČR
Tereza Pavlíková -
Fairtrade produkty ve vybraných maloobchodních řetězcích v ČR
Denisa Jíchová -
Fairtrade produkty v maloobchodních řetězcích
Květa Humpová -
Povědomí a vnímání značky Fairtrade v České republice
Jolana Rozmahelová -
Certifikace Fairtrade a její vliv na nákupní chování vybraného segmentu zákazníků
Julie WOČADLOVÁ -
Hedonic Pricing of Chocolate Characteristics: Does Fairtrade Certification Have Any Effect?
Romoke Mariam Lawal -
Povědomí o Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Nikola WEINZETTELOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
19. 4. 2024