Bc. Lukáš Holeček

Diplomová práce

Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku

The value for the customer as a prerequisite for achieving a competitive advantage for enterprises
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje analýze hodnoty pro zákazníky, kterou firma Philip Morris ČR a.s. vytváří. Teoretická část je zaměřena na definování základních pojmů týkajících se hodnoty pro zákazníka, jejího vytváření a také účastníků trhu, na které má tato hodnota vliv. Závěr teoretické části je věnován segmentaci trhu. V praktické části je popsána společnost Philip Morris ČR a.s. a její hlavní konkurence …více
Abstract:
This thesis is focused on the analysis of customer value, that Philip Morris Inc. creates. The theoretical part is focused on defining the basic concepts related to customer value creation, and its market participants, on which it has a value effect. The conclusion of the theoretical part is dedicated to market segmentation. The practical part is described by Philip Morris Inc. and its main competitors …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Holeček, Lukáš. Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku