Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku – Bc. Lukáš Holeček
Bc. Lukáš Holeček
Diplomová práce
Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku
The value for the customer as a prerequisite for achieving a competitive advantage for enterprises
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje analýze hodnoty pro zákazníky, kterou firma Philip Morris ČR a.s. vytváří. Teoretická část je zaměřena na definování základních pojmů týkajících se hodnoty pro zákazníka, jejího vytváření a také účastníků trhu, na které má tato hodnota vliv. Závěr teoretické části je věnován segmentaci trhu. V praktické části je popsána společnost Philip Morris ČR a.s. a její hlavní konkurence …víceAbstract:
This thesis is focused on the analysis of customer value, that Philip Morris Inc. creates. The theoretical part is focused on defining the basic concepts related to customer value creation, and its market participants, on which it has a value effect. The conclusion of the theoretical part is dedicated to market segmentation. The practical part is described by Philip Morris Inc. and its main competitors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Holeček, Lukáš. Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomická a sociální zodpovědnost v malých a středních firmách
Daniel Korčák -
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
Michal Hampel -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Zdeněk Bárta -
Analýza věrnostních systémů pro zákazníky společnosti E.ON
Zbyněk Sýkora -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Kateřina Tvrzová -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Lukáš Hošek -
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Michaela Pavlíčková -
Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu
Ivan Chroust