Bc. Lukáš Holeček

Master's thesis

Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku

The value for the customer as a prerequisite for achieving a competitive advantage for enterprises
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje analýze hodnoty pro zákazníky, kterou firma Philip Morris ČR a.s. vytváří. Teoretická část je zaměřena na definování základních pojmů týkajících se hodnoty pro zákazníka, jejího vytváření a také účastníků trhu, na které má tato hodnota vliv. Závěr teoretické části je věnován segmentaci trhu. V praktické části je popsána společnost Philip Morris ČR a.s. a její hlavní konkurence …more
Abstract:
This thesis is focused on the analysis of customer value, that Philip Morris Inc. creates. The theoretical part is focused on defining the basic concepts related to customer value creation, and its market participants, on which it has a value effect. The conclusion of the theoretical part is dedicated to market segmentation. The practical part is described by Philip Morris Inc. and its main competitors …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Holeček, Lukáš. Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní