Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku – Bc. Lukáš Holeček
Bc. Lukáš Holeček
Master's thesis
Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku
The value for the customer as a prerequisite for achieving a competitive advantage for enterprises
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje analýze hodnoty pro zákazníky, kterou firma Philip Morris ČR a.s. vytváří. Teoretická část je zaměřena na definování základních pojmů týkajících se hodnoty pro zákazníka, jejího vytváření a také účastníků trhu, na které má tato hodnota vliv. Závěr teoretické části je věnován segmentaci trhu. V praktické části je popsána společnost Philip Morris ČR a.s. a její hlavní konkurence …moreAbstract:
This thesis is focused on the analysis of customer value, that Philip Morris Inc. creates. The theoretical part is focused on defining the basic concepts related to customer value creation, and its market participants, on which it has a value effect. The conclusion of the theoretical part is dedicated to market segmentation. The practical part is described by Philip Morris Inc. and its main competitors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLEČEK, Lukáš. \textit{Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/ts7ve5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Holeček, Lukáš. Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Ekonomická a sociální zodpovědnost v malých a středních firmách
Daniel Korčák -
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
Michal Hampel -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Zdeněk Bárta -
Analýza věrnostních systémů pro zákazníky společnosti E.ON
Zbyněk Sýkora -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Kateřina Tvrzová -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Lukáš Hošek -
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Michaela Pavlíčková -
Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu
Ivan Chroust