ČTENÁŘSKÉ DÍLNY VE VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA A LITERATURY NA 1. STUPNI ZŠ – Jaroslava POSLEDNÍ
Jaroslava POSLEDNÍ
Master's thesis
ČTENÁŘSKÉ DÍLNY VE VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA A LITERATURY NA 1. STUPNI ZŠ
Reading Workshops in the Czech Language and Literature Teaching in the Basic School
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na čtenářství, čtenářské dílny ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ a problematiku dětského čtenáře. Nachází se zde soubor čtenářských metod, používaných ve výuce českého jazyka a literatury. Výzkum zaměřený na aktivizaci žáků při výuce těmito metodami byl proveden ve třech třídách 1. stupně ZŠ a nachází se v něm přehled myšlenkových pochodů dětí.Abstract:
This diploma thesis is focused on reading itself as well as reading workshop in the teaching of the Czech language in elementary school, it also includes the issue of reading of pupils of first five grades of elementary school. The thesis includes the set of reading methods, that are used in teaching of the Czech language and literature. The research work focused on increasing the activity of pupils …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2017
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Jana Vejvodová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POSLEDNÍ, Jaroslava. ČTENÁŘSKÉ DÍLNY VE VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA A LITERATURY NA 1. STUPNI ZŠ. Plzeň, 2017. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Využití metody The Question Formulation Technique k rozvoji počáteční čtenářské gramotnosti u žáků v primárním vzdělávání
Soňa Hýblová -
Netradiční metody a formy práce podporující porozumění textu u žáků 1. stupně ZŠ
Klára Růžičková -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím metod kritického myšlení na 1. stupni ZŠ
Nikola Goňová -
Metody kritického myšlení v hodinách literatury
Adéla Trlicová -
Čtenářská gramotnost žáků na primární škole s akcentem na vyučovací metody
Lenka HAWLICZKOVÁ -
Vliv čtenářských dílen na čtenářství žáků 1. stupně základních škol
Jarmila NĚMCOVÁ -
Vliv čtenářské dílny na rozvíjení čtení s porozuměním u dětí v logopedické třídě ZŠ.
Olga Ondrušová -
Rozvíjení čtenářství pomocí čtenářských dílen a čtenářských lekcí
Kateřina ŠANDALOVÁ