Specifika a analýza B2B marketingové strategie kosmetické firmy Heitland a Petre, s.r.o. – Kateřina Dragonová
Kateřina Dragonová
Bachelor's thesis
Specifika a analýza B2B marketingové strategie kosmetické firmy Heitland a Petre, s.r.o.
Specifics and analysis of B2B marketing strategy of the company Heitland a Petre, s.r.o.
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza a zhodnocení B2B marketingové strategie společnosti Heitland a Petre, s.r.o. Teoretická část práce se zabývá podstatou marketingu, strategickým marketingovým procesem a specifiky marketingu B2B. Praktická část zahrnuje představení společnosti Heitland a Petre, její SWOT analýzu a charakterizuje stávající marketingovou strategii. Rovněž jsou zde na základě …moreAbstract:
The purpose of the thesis is to analyze and evaluate B2B marketing strategy of the company Heitlend a Petre, s.r.o. The theoretical part deals with the essence of marketing, strategy marketing process and specifics of B2B marketing. The case study comprises of Heitland a Petre company overview, SWOT analysis and characterizes current marketing strategy. There are also suggestions for improvement of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 10. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26698
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2011
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jiří Mikeš
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DRAGONOVÁ, Kateřina. \textit{Specifika a~analýza B2B marketingové strategie kosmetické firmy Heitland a~Petre, s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2010. Available from: https://theses.cz/id/tsjypq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26698
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha