Vliv designu alkoholických nápojů na jejich nákup – Kristyna Slapnickova
Kristyna Slapnickova
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Vliv designu alkoholických nápojů na jejich nákup
Anotace:
Absolventská práce se zabývá chováním zákazníka při nákupu alkoholických nápojů, konkrétně piva a vliv jeho obalu na samotný prodej. Teoretická část obsahuje základní pojmy marketingu, designu a dále se zabývá pivními obaly českých pivovarů. Praktická část je zaměřena na pivovar Hostivar a je doplněna rozhovorem s vrchním sládkem pivovaru. Vlastní šetření je tvořeno dotazníkem, který vyšetřuje problematiku …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Soňa Cupalová
- Oponent: František Poláček, DiS.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLAPNICKOVA, Kristyna. \textit{Vliv designu alkoholických nápojů na jejich nákup}. Online. Absolventská práce. Praha: Vyšší odborná škola ekonomických studií a Střední průmyslová škola potravinářských technologií. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/tsk8gd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
VOŠES A SPŠPT
vyšší odborný program:
Potravinářská technologie a biotechnologie
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.