Bc. Kristýna Hrubčíková

Master's thesis

Projekt implementace nástrojů pre-testování u reklamních kampaní společnosti Hamé, s.r.o.

Project of Implementation Pre-testing Ad Campaigns Hamé, s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá pretestováním reklamní kampaně značky Májka. Důvodem výběru tohoto tématu bylo, že doposud se tyto testy neprováděly. Cílem je implementace pretestů do podnikové strategie. Práce je rozdělena do tří částí. První část je teoretická, kde je charakterizována reklama, marketingový mix, komunikační mix, tvorba reklamní kampaně a také fáze a způsoby hodnocení kampaně. Druhá, analytická …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the pre-testing of advertising campaign of brand Májka. A reason of choosing this topic is fact that these tests have not been carried out before. The aim is to implementation pretests into company´s strategy. The thesis is divided into three parts. The first, theoretical defines advertising, marketing mix, communications mix, creating of advertising campaign and also …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hrubčíková, Kristýna. Projekt implementace nástrojů pre-testování u reklamních kampaní společnosti Hamé, s.r.o.. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe