Projekt implementace nástrojů pre-testování u reklamních kampaní společnosti Hamé, s.r.o. – Bc. Kristýna Hrubčíková
Bc. Kristýna Hrubčíková
Master's thesis
Projekt implementace nástrojů pre-testování u reklamních kampaní společnosti Hamé, s.r.o.
Project of Implementation Pre-testing Ad Campaigns Hamé, s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá pretestováním reklamní kampaně značky Májka. Důvodem výběru tohoto tématu bylo, že doposud se tyto testy neprováděly. Cílem je implementace pretestů do podnikové strategie. Práce je rozdělena do tří částí. První část je teoretická, kde je charakterizována reklama, marketingový mix, komunikační mix, tvorba reklamní kampaně a také fáze a způsoby hodnocení kampaně. Druhá, analytická …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the pre-testing of advertising campaign of brand Májka. A reason of choosing this topic is fact that these tests have not been carried out before. The aim is to implementation pretests into company´s strategy. The thesis is divided into three parts. The first, theoretical defines advertising, marketing mix, communications mix, creating of advertising campaign and also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRUBČÍKOVÁ, Kristýna. \textit{Projekt implementace nástrojů pre-testování u reklamních kampaní společnosti Hamé, s.r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/tskuxc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hrubčíková, Kristýna. Projekt implementace nástrojů pre-testování u reklamních kampaní společnosti Hamé, s.r.o.. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text
Kateřina Cagalová -
Analýza reklamní kampaně Kofoly jako možné téma mediální výchovy ve výuce 2. stupně ZŠ
Tomáš SMOLKA -
Historie, současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky
Jakub Fryč -
Analýza reklamní kampaně akciové společnosti SAZKA - internetové kurzové sázení
Petra Kadeřábková -
Sémiotická analýza reklamních plakátů kampaně „Romové pracují a chtějí pracovat"
Irena Varaďová -
Případová studie tvorby reklamní kampaně
Michaela Pánková -
Cílové skupiny a marketingová komunikace, analýza televizní reklamní kampaně na čokoládu Milka.
Veronika Nechybová -
Případová studie tvorby reklamní kampaně
Matěj Havlíček