Projekt implementace nástrojů pre-testování u reklamních kampaní společnosti Hamé, s.r.o. – Bc. Kristýna Hrubčíková
Bc. Kristýna Hrubčíková
Diplomová práce
Projekt implementace nástrojů pre-testování u reklamních kampaní společnosti Hamé, s.r.o.
Project of Implementation Pre-testing Ad Campaigns Hamé, s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá pretestováním reklamní kampaně značky Májka. Důvodem výběru tohoto tématu bylo, že doposud se tyto testy neprováděly. Cílem je implementace pretestů do podnikové strategie. Práce je rozdělena do tří částí. První část je teoretická, kde je charakterizována reklama, marketingový mix, komunikační mix, tvorba reklamní kampaně a také fáze a způsoby hodnocení kampaně. Druhá, analytická …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the pre-testing of advertising campaign of brand Májka. A reason of choosing this topic is fact that these tests have not been carried out before. The aim is to implementation pretests into company´s strategy. The thesis is divided into three parts. The first, theoretical defines advertising, marketing mix, communications mix, creating of advertising campaign and also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRUBČÍKOVÁ, Kristýna. \textit{Projekt implementace nástrojů pre-testování u reklamních kampaní společnosti Hamé, s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/tskuxc/.
Jak správně citovat práci
Hrubčíková, Kristýna. Projekt implementace nástrojů pre-testování u reklamních kampaní společnosti Hamé, s.r.o.. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text
Kateřina Cagalová -
Analýza reklamní kampaně Kofoly jako možné téma mediální výchovy ve výuce 2. stupně ZŠ
Tomáš SMOLKA -
Historie, současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky
Jakub Fryč -
Analýza reklamní kampaně akciové společnosti SAZKA - internetové kurzové sázení
Petra Kadeřábková -
Sémiotická analýza reklamních plakátů kampaně „Romové pracují a chtějí pracovat"
Irena Varaďová -
Případová studie tvorby reklamní kampaně
Michaela Pánková -
Cílové skupiny a marketingová komunikace, analýza televizní reklamní kampaně na čokoládu Milka.
Veronika Nechybová -
Případová studie tvorby reklamní kampaně
Matěj Havlíček