Úroveň lexikálně-sémantické jazykové roviny u dítěte v předškolním věku – Bc. Iveta Vaňková
Bc. Iveta Vaňková
Diplomová práce
Úroveň lexikálně-sémantické jazykové roviny u dítěte v předškolním věku
The level of lexical-semantic linguistic levels in pre-school child
Anotace:
Diplomová práce se zabývá úrovní lexikálně – sémantické jazykové roviny u dítěte v předškolním věku. Teoretická část zahrnuje tři kapitoly, které vychází ze studia a analýzy odborné literatury týkající se daného tématu. Pozornost je věnována komunikaci jako takové, dále pak jazyku a jazykovým rovinám, slovní zásobě a dítěti a jeho prostředí. V praktické části je prezentováno výzkumné šetření, jehož …víceAbstract:
This thesis deals with the level of lexical - semantic linguistic levels in a child of preschool age. The theoretical part includes three chapters, based on the study and analysis of scientific literature on the topic. Attention is paid to communication, language and linguistic levels, vocabulary and the child and his environment. In the practical part is presented the research whose main goal was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ajcki/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2014
- Vedoucí: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Lexikálně-sémantická jazyková rovina u dětí předškolního věku
Klára Klvaňová -
Lexikálně-sémantická jazyková rovina u dětí předškolního věku s vývojovou dysfázií
Michaela Domesová -
Lexikálně sémantická a morfologicko-syntaktická rovina jazyka u dětí se sociálním znevýhodněním
Andrea LEHOCZKÁ -
Lexikálně-sémantická rovina u žáků prvních tříd základní školy.
Hana ŠUSTKOVÁ -
Lexikálně sémantická rovina u dětí s lehkou mentální retardací
Ester Krupová -
Rozvoj komunikační kompetence u dětí se specificky narušeným vývojem řeči
Martina Kaderková -
Cizojazyčná komunikační kompetence nelékařského zdravotnického personálu
Martin Večeřa