Politická satira ve volební kampani: případová studie The Daily Show a prezidentských voleb v USA 2016 – Bc. Daniel Černý
Bc. Daniel Černý
Bakalářská práce
Politická satira ve volební kampani: případová studie The Daily Show a prezidentských voleb v USA 2016
The Role of Political Satire in the Electoral Campaigns: A Case Study of The Daily Show and Presidential Elections in the U.S. 2016
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá obsahovou analýzou zpravodajsko-politicko-satirického pořadu The Daily Show v kontextu prezidentských voleb v USA v roce 2016. V rámci výzkumu se přitom využívá konceptu infotainmentu jako spojení informace a zábavy do jednoho formátu.Abstract:
This bachelor thesis is focused on content analysis of news-political-satirical programme The Daily Show in the context of the U.S. presidential election 2016. The concept of infotainmnet as a combination of information and entertainmnet is used for the purposes of this thesis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qye5r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Miloš Gregor, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Andrea Smolková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERNÝ, Daniel. \textit{Politická satira ve volební kampani: případová studie The Daily Show a prezidentských voleb v USA 2016}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/tsmgwm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Americké prezidentské volby 2020 pohledem vybraných českých online médií
Kateřina PROKEŠOVÁ -
Donald Trump a americké prezidentské volby - srovnání kampaní z let 2016 a 2020 na základě analýzy negativní kampaně se zvláštním zřetelem na Twitter
Tomáš KONOPÁSEK -
Vliv ekonomické situace kyvadlových států na prezidentské volby v USA
Barbora Tachezyová -
Americké prezidentské volby 2012 v nových médiích - Studie politického marketingu
Adéla Hořínková -
Americké prezidentské volby 2008 - vítězství politického marketingu?
Michal Pašek -
Americké prezidentské volby v USA 2016
Aneta SEDLÁČKOVÁ -
Americké prezidentské volby 2016
Aneta SEDLÁČKOVÁ -
Americké prezidentské volby v roce 2016: Analýza negativních volebních spotů
Natálie MOTYKOVÁ