Michal Peroutka

Bakalářská práce

Pevnostní výpočet unašeče kolové redukce nákladního automobilu

Stress Analysis of Truck Wheel Reduction Carrier
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá řešením pevnostního výpočtu unašeče kolové redukce nákladního automobilu. V úvodu je zpracovaná teoretická rešerţe statické úlohy řešené pomocí metody konečných prvků a provedena analýza nejjednoduššího prostorového prvku tetraedru. Následně je popsán princip funkce kolové redukce. Materiálový model jednotlivých částí je lineární s danými materiálový vlastnostmi. Upravený …více
Abstract:
The bachelor thesis engage in stress analysis of truck wheel reduction carrier. At the beginning the theoretical research of static role is evolved (it was solved by finite element method) and the analysis of the simplest component unit tetraedr is accomplished in the same part. The principle of wheel reduciton is also described. Material model of component parts is linear and geometric model is divided …více
 

Klíčová slova

unašeč MKP

Keywords

carrier FEM
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: Ondřej František
  • Oponent: Zdeněk Poruba

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava