Bc. Jiří Formánek

Master's thesis

Primární marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu

Primary marketing research and its practical use in selected business company
Abstract:
Diplomová práce na téma „Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu“ je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou nastíněna základní východiska marketingového výzkumu za použití převážně doporučené literatury. Jsou zde vysvětleny základní pojmy marketingového výzkumu, jeho členění a metody získávání informací důležitých …more
Abstract:
This diploma thesis, which is focused on „Primary marketing research and its practical use in selected business company“, consist of two parts, the theoretical and the practical one. The theoretical part outlines the bases of marketing research quoted i recommendet bibliographies. There are explained basic terms of marketing research, its structure and the methods of gathering relevant and accurate …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: Ing. Jindřich Chaloupka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní