Analýza faktorov ovplyvňujúcich príjmy webového obchodu – Marek Vaterka
Marek Vaterka
Master's thesis
Analýza faktorov ovplyvňujúcich príjmy webového obchodu
Analýza faktorů ovlivňujících příjmy webového obchodu
Anotácia:
Obchodům prodávajícím na internetu se stále více otvírají možnosti využití dynamického formátu produktových reklam. Jde o formát, který dokáže obsah reklamní komunikace přizpůsobit na základě aktuální nabídky obchodu reprezentované produktovým xml feedom. Využití těchto prostředků bývá klíčové zejména pro internetové obchody s vysokým počtem produktů. Některé údaje o propagaci sortimentu internetového …viacAbstract:
For Internet shops, the possibilities for using dynamic data-format ads are becoming more widespread. This is a format that periodically updates the content of the advertising message to match the site's current product range, via the data-XML feed. The use of these features is usually crucial - especially for online shops with a large number of products. The use of an application programming interface …viacAbstract:
Internetovým obchodom sa čoraz viac otvárajú možnosti využitia dynamického formátu produktových reklám. Ide o formát, ktorý dokáže obsah reklamnej komunikácie prispôsobiť na základe aktuálnej ponuky obchodu reprezentovanej produktovým xml feedom. Využitie týchto prostriedkov býva kľúčové najmä pre internetové obchody s vysokým počtom produktov. Niektoré údaje o propagácii sortimentu internetového obchodu …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76682
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedúci: Tomáš Formánek
- Oponent: Ondřej Sokol
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76682
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Ekonometrie a operační výzkum
Práce na příbuzné téma
-
Efekt intratumorální heterogenity na odpověd na terapii kolorektálního karcinomu
Viktória Mikušová -
Flexibilní modelování cenzorovaných dat kvantilovou regresí
Řimnáčová Řimnáčová -
Kvantilová regrese v analýze časových řad
Jana Beregházyová -
Kvantilová regrese
Jiří Procházka -
Modelování vybraných vlastností jalovce obecného nízkého za použití kvantilové regrese
Ondřej KAŠÍK -
Kvantilová regrese
Jakub Šmídek -
Modelování kvantilovou regresí
Tomáš Podivínský -
Processing Product Data For Marketplaces
Johan Hornof