Marek Vaterka

Diplomová práce

Analýza faktorov ovplyvňujúcich príjmy webového obchodu

Analýza faktorů ovlivňujících příjmy webového obchodu
Anotace:
Obchodům prodávajícím na internetu se stále více otvírají možnosti využití dynamického formátu produktových reklam. Jde o formát, který dokáže obsah reklamní komunikace přizpůsobit na základě aktuální nabídky obchodu reprezentované produktovým xml feedom. Využití těchto prostředků bývá klíčové zejména pro internetové obchody s vysokým počtem produktů. Některé údaje o propagaci sortimentu internetového …více
Abstract:
For Internet shops, the possibilities for using dynamic data-format ads are becoming more widespread. This is a format that periodically updates the content of the advertising message to match the site's current product range, via the data-XML feed. The use of these features is usually crucial - especially for online shops with a large number of products. The use of an application programming interface …více
Abstract:
Internetovým obchodom sa čoraz viac otvárajú možnosti využitia dynamického formátu produktových reklám. Ide o formát, ktorý dokáže obsah reklamnej komunikácie prispôsobiť na základe aktuálnej ponuky obchodu reprezentovanej produktovým xml feedom. Využitie týchto prostriedkov býva kľúčové najmä pre internetové obchody s vysokým počtom produktov. Niektoré údaje o propagácii sortimentu internetového obchodu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
  • Vedoucí: Tomáš Formánek
  • Oponent: Ondřej Sokol

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76682

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Ekonometrie a operační výzkum