Integrace výtvarné výchovy a anglického jazyka (CLIL - obsahově a jazykově integrovaná výuka) – Bc. Kateřina Strnadová
Bc. Kateřina Strnadová
Diplomová práce
Integrace výtvarné výchovy a anglického jazyka (CLIL - obsahově a jazykově integrovaná výuka)
Integration of art and language education (CLIL - content and language integrated learning)
Anotace:
Práce se zabývá metodou CLIL a její konkrétní realizací na předmětech výtvarná výchova a anglický jazyk. Teoretická část shrnuje charakteristiku metody a hlouběji rozebírá možnosti propojení obou předmětů. Praktická část představuje deset originálních programů pro integrovanou výuku výtvarné výchovy a anglického jazyka. Programy byly uvedeny do praxe na základní škole v Belgii v rámci programu Comenius …víceAbstract:
The thesis deals with a method of CLIL (content and language integrated learning) and realisation of this method in art and English lessons. The theoretical part explores the characteristics of the method and focuses on possibilities of specific integration of art and English. The practical part proposes ten original models of art and English integrated lessons. These models were verified during the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yfllj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Stehlíková Babyrádová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STRNADOVÁ, Kateřina. \textit{Integrace výtvarné výchovy a anglického jazyka (CLIL - obsahově a jazykově integrovaná výuka)}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/tsql7g/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Výtvarná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Teaching Methods and Approaches Used by Czech English Teachers in Lower Secondary Education
Michaela Augustová -
Integrace výtvarné výchovy ve vybraných předmětech primárního vzdělávání
Petra Schoulová -
Integrace výtvarné výchovy ve výuce na 1. stupni základní školy
Gabriela Beková -
Integrace výtvarné výchovy do výuky německého jazyka na 1. stupni ZŠ
Alena Kořenková -
Integrace výtvarného umění do výuky výtvarné výchovy na 1. stupni základní školy
Denisa KOZMANOVÁ -
Integrace výtvarné výchovy ve vybraných předmětech primárního vzdělávání
Stanislava Stolínová -
Integrace výtvarné výchovy do přírodovědných předmětů na 1. stupni ZŠ
Miluše Nedvědová