Analýza slevových serverů typu Groupon.com – Daniel Nedvídek
Daniel Nedvídek
Bakalářská práce
Analýza slevových serverů typu Groupon.com
Analysis of the discount server type Groupon.com
Anotace:
Práce se zabývá prodejem zboží a služeb přes slevové servery typu Groupon.com, které jsou novinkou na českém internetu. Součástí práce je popis principu, na kterém je tento model prodeje založen, jeho vznik, vývoj a možné alternativy prodeje. Dále důvody, proč je tento prodej v dnešní době, tak populární, a to z pohledu prodávajících, kupujících i zprostředkovatelů. Ve své práci jsem použil model, …víceAbstract:
My work is focused on selling the goods and services via sale servers such as Groupon.com, which is a new brand on the Internet in the Czech Republic. This work consists of the main idea description on which "the selling model" is based on, its origin, development and the other possible alternatives of selling. I tried to find out the reasons why this kind of selling is so popular from customers', …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23964
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2011
- Vedoucí: Miroslav Svoboda
- Oponent: Tereza Dudáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23964
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita serverů kolektivního nakupování
Vladislav Starý -
Internetová bannerová reklama - nový model on-line nákupu a prodeje bannerové reklamy
Jiří Tabáček -
Slevové servery jako marketingový nástroj v oblasti služeb
Martin Dvořák -
Slevové servery jako nový nástroj marketingové komunikace
Martina CHAROUZKOVÁ -
Ekonomické rozhodování prodávajících na slevových serverech
Ivana Škodová -
Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem na trhu B2C
Edita HIRSCHAUOVÁ -
Využití marketingového trychtýře ke zvýšení online prodeje
Richard Hanusek -
Sleva z ceny v rámci odpovědnostních vztahů
Martina Fojtíková