Marketingová komunikace Místní knihovny Petrovice – Petra Hrůzová
Petra Hrůzová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Místní knihovny Petrovice
Marketing Communication of the Petrovice Library
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza stávající marketingové komunikace Místní knihovny Petrovice. Teoretická část představí základní východiska marketingové komunikace a také přehled nových trendů v této oblasti. Kvantitativní výzkum provedený formou dotazníkového šetření zhodnotí stav dosavadní marketingové komunikace zkoumané organizace a určí podněty pro její vylepšení. Závěr přinese doporučení na …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.