Petra Hrůzová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace Místní knihovny Petrovice

Marketing Communication of the Petrovice Library
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza stávající marketingové komunikace Místní knihovny Petrovice. Teoretická část představí základní východiska marketingové komunikace a také přehled nových trendů v této oblasti. Kvantitativní výzkum provedený formou dotazníkového šetření zhodnotí stav dosavadní marketingové komunikace zkoumané organizace a určí podněty pro její vylepšení. Závěr přinese doporučení na …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.