Návrh marketingové strategie pro grafické studio – Matěj Vašourek
Matěj Vašourek
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie pro grafické studio
Proposal of a Marketing Strategy for a Graphic Studio
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje návrhu marketingové strategie pro grafické studio, které autor plánuje založit. Práce je složená z teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů jako marketing, marketingová strategie nebo situační analýza. Analytická část se zaměřuje na analýzu prostředí a návrhová část se věnuje vlastním návrhům autora na realizaci marketingové strategie …víceAbstract:
The bachelor's thesis is devoted to the proposal of a marketing strategy for a graphic studio, which the author plans to start. The thesis consists of a theoretical, analytical and proposal part. The theoretical part explains concepts such as marketing, marketing strategy or situational analysis. The analytical part focuses on the analysis of the environment and the proposal part is devoted to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Novák, Ph.D.
- Oponent: František Milichovský, Ph.D. MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann