Bc. Nikolaj Stěpanov

Master's thesis

Využití teorie her v oblasti politického PR

Application of game theory in public relations
Abstract:
Primárním cílem této práce je popsat současné dění na Ukrajině a s pomocí teorie her se pokusit odhalit motivy (hry), které vedly k danému konfliktu a analyzovat postupy jednotlivých stran. Jedním z hlavních strůjců současného stavu v Evropě a Rusku, jsou masová média, jejichž projevy už neodpovídají objektivnímu informování. Naopak, je čím dál, tím více vidět spojitost mezi marketingem prosazujícím …more
Abstract:
Primary goal of thesis is to describe current events regarding Ukrainian crysis and with help of the game theory, try to reveal motives which led to initiation of conflict in a first place and analyze procedures of both sides afterwards. One of key factor which helped develop crysis in to the current state in Europe and Russia, are mass-media, whose expressions are no longer impartial, but seems to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2015
  • Supervisor: doc. Radim Valenčík, CSc.
  • Reader: Mgr. Tomáš Kosička, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication