Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů – Bc. Kateřina Tvrzová
Bc. Kateřina Tvrzová
Diplomová práce
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Task Manager for key customers in developing relationships
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá manažerem pro klíčové zákazníky, fázemi a vztahy s těmito zákazníky. První část se věnuje vysvětlení základních pojmů spojenými s touto problematikou a klade si za cíl definovat a diskutovat profil manažera pro klíčové zákazníky, jeho požadované schopnosti pro efektivní výkon profese v aktuálním konkurenčním prostředí. Praktická část si klade za cíl aplikovat pojmy z …víceAbstract:
This thesis deals with the key account manager , phases and relationships with these customers . The first part is devoted to the explanation of basic concepts related to these issues and aims to define and discuss the profile manager for key customers , its ability required for the effective exercise of the profession in the current competitive environment . The practical part aims to apply concepts …víceKlíčová slova
Manažer pro klíčové zákazníky klíčový zákazník dovednosti a schopnosti manažera pro klíčové zákazníky interní komunikace řízení vztahů se zákazníky benefity Key Account Manager a key customer skills and abilities of key customer manager internal communications customer relationship management benefits
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q3s4v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Kompetence, dovednosti a schopnosti florbalových a hokejových trenérů
Stanislav KARAS -
Motorické schopnosti a dovednosti u hráčů fotbalu v kategorii WU13 a U12
Natálie MIRTLOVÁ -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Lukáš Hošek -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Jiří Tomek -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Petr Chalupný -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Matěj Peroutka -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Pavel Kobezda -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Zdeněk Bárta