Bc. Kateřina Tvrzová

Diplomová práce

Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů

Task Manager for key customers in developing relationships
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá manažerem pro klíčové zákazníky, fázemi a vztahy s těmito zákazníky. První část se věnuje vysvětlení základních pojmů spojenými s touto problematikou a klade si za cíl definovat a diskutovat profil manažera pro klíčové zákazníky, jeho požadované schopnosti pro efektivní výkon profese v aktuálním konkurenčním prostředí. Praktická část si klade za cíl aplikovat pojmy z …více
Abstract:
This thesis deals with the key account manager , phases and relationships with these customers . The first part is devoted to the explanation of basic concepts related to these issues and aims to define and discuss the profile manager for key customers , its ability required for the effective exercise of the profession in the current competitive environment . The practical part aims to apply concepts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní