Bc. Klára Juříčková

Master's thesis

Analýza preferencí zákazníků pomocí conjointní analýzy

Analysis of customers' preferences using conjoint analysis
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Analýza preferencí zákazníků pomocí conjointní analýzy“ je analýza preferencí spotřebitelů při nákupu odličovacích tampónů. Cílem je identifikovat klíčové vlastnosti produktu, které spotřebitelé zvažují při koupi odličovacích tampónů. Na základě těchto poznatků je navrženo doporučení pro nový výrobek. K tomuto byl využit kvantitativní marketingový výzkum, konkrétně metoda …more
Abstract:
The goal of the submitted thesis: “Analysis of Customers’ Preferences Using Conjoint Analysis” is analysis of the consumer’s preferences in the process of buying the make-up removal pads. The aim of the thesis is to identify the key features of product which consumers consider when they are buying the make-up removal pads. On the basis of the findings the recommendations are suggested. For this purpose …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 2. 2015
  • Supervisor: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Reader: Ing. Lenka Holubová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta