Analýza preferencí zákazníků pomocí conjointní analýzy – Bc. Klára Juříčková
Bc. Klára Juříčková
Master's thesis
Analýza preferencí zákazníků pomocí conjointní analýzy
Analysis of customers' preferences using conjoint analysis
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Analýza preferencí zákazníků pomocí conjointní analýzy“ je analýza preferencí spotřebitelů při nákupu odličovacích tampónů. Cílem je identifikovat klíčové vlastnosti produktu, které spotřebitelé zvažují při koupi odličovacích tampónů. Na základě těchto poznatků je navrženo doporučení pro nový výrobek. K tomuto byl využit kvantitativní marketingový výzkum, konkrétně metoda …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Analysis of Customers’ Preferences Using Conjoint Analysis” is analysis of the consumer’s preferences in the process of buying the make-up removal pads. The aim of the thesis is to identify the key features of product which consumers consider when they are buying the make-up removal pads. On the basis of the findings the recommendations are suggested. For this purpose …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/c2xfm/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Reader: Ing. Lenka Holubová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JUŘÍČKOVÁ, Klára. \textit{Analýza preferencí zákazníků pomocí conjointní analýzy}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ttn4m3/. [citováno 2024-04-24]
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Consumer behaviour in the market of beauty products
Eva Sukeníková -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
The effect of digital transformation on customer satisfaction and customer loyalty: The case of Participation Banking
Matin Shahverdiyev -
Analýza preferencí zákazníků
Jana Smejkalová -
Nástroje pro identifikaci preferencí zákazníků se zaměřením na conjoint analýzu.
Jana Petříková -
Analýza preferencí zákazníků pomocí conjointní analýzy
Lukáš Gánoczy