Struktura, obsah a funkce čítanek pro 2. stupeň ZŠ z pohledu učitelů – Bc. Zuzana BŘEZINOVÁ
Bc. Zuzana BŘEZINOVÁ
Diplomová práce
Struktura, obsah a funkce čítanek pro 2. stupeň ZŠ z pohledu učitelů
Structure, content and function of the elementary school teachers from the teachers' point of view
Anotace:
Diplomová práce se zabývá teorií učebnic, jejich komponenty a funkcemi, které může naplňovat, ale také přibližuje proces schvalování a výběru učebnic. S ohledem na téma práce je pozornost věnována specifickému typu učebnic - čítankám. Práce představuje kritéria kladená na čítanky, rovněž uvádí seznam současných čítankových řad na českém knižním trhu. Následně poskytuje vhled do vybraných čítankových …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the theory of textbooks, their components, and functions that can be fulfilled but it also describes the process of approving and selecting textbooks. With regard to the topic of the thesis, attention is paid to the specific type of textbooks - reading books. The thesis introduces criteria for reading books, also lists contemporary reading books on the Czech book market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2019
- Vedoucí: doc. PhDr. Ivana Gejgušová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BŘEZINOVÁ, Zuzana. Struktura, obsah a funkce čítanek pro 2. stupeň ZŠ z pohledu učitelů. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství hudební výchovy pro střední školy - Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Obsahová analýza vybraných čítanek pro 9. ročník ZŠ
Eliška Michalcová -
Prozodická analýza textu: Čínska čítanka 31, 32
Janka ŽIŠKOVÁ -
Prozodická analýza textu: Čínská čítanka (lekce 35 a 36)
Matěj ŽIAK -
Analýza čítanek pro 1. stupeň základní školy
Andrea Maděryčová -
Analýza čítanek určených pro výuku literatury na středních školách
Tereza Klímová -
Čítanka jako nástroj výchovy k hodnotám
Radka Loukotová