Jan Stránský
Bakalářská práce
Implementace strategické hry
Strategic game implementation
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou strategické počítačové hry v herním enginu Unity. V první části jsou popsány základní pojmy a nástroje použité při tvorbě hry. Následně jsou popsány obecné i praktické postupy, podle kterých byla hra vytvářena, a také popis vytvářené hry. Závěrečná část práce se zabývá praktickými problémy vzniklými při implementaci hry a popis funkcí, možností a podoby hry jako …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the creation of computer strategy game in Unity game engine. First part describes the basic terms and tools used for its creation. Next part desribes the general and practical procedures used for the game creation and a description of the game itself are introduced. Final part of the work deals with the practical problems arising from the implementation of the game …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Josef Brožek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stránský, Jan. Implementace strategické hry. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Jazyk Python jako skriptovací jazyk pro Blender
Ondřej Kraus -
Univerzální program pro inventarizaci
Andrei Sitnikov -
ViSiP - grafický programovací jazyk pro simulace
Tomáš Blažek -
Jazyk R v praktiku z analytické chemie
Vojtěch Vrána -
Vizuální programovací jazyk
Adam Zmrzlý -
Tvorba assetů počítačových her pro herní engine Unity 3D
Milan Horák -
Vývoj a optimalizace vlastní videohry v prostředí Unity
Petr Anděl