Bc. Denisa Kalakajová

Master's thesis

Employer Branding ve vybrané organizaci

Employer Branding in the selected organization
Abstract:
Cílem diplomové práce je definování Employer Brandingu a následné navržení změn ke zlepšení dané vybrané organizace. Teoretická část obsahuje odbornou rovinu čerpané z knižních zdrojů k přiblížení problematiky Employer Brandingu. Dále pak praktická část, která bude zahrnovat dotazníkové šetření, které napomůže v celkovém doporučení pro danou organizaci. Poslední část bude věnována návrhové, která umožní …more
Abstract:
The aim of the thesis is to define Employer Branding and then propose changes to improve the selected organization. The theoretical part contains a professional level drawn from book sources to approach the issue of Employer Branding. Next, a practical part, which will include a questionnaire survey that will help in the overall recommendation for the given organization. The last part will be devoted …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Jiří Nesiba, Ph.D. LL.M.
  • Reader: Ivana Poledňová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON