Employer Branding ve vybrané organizaci – Bc. Denisa Kalakajová
Bc. Denisa Kalakajová
Master's thesis
Employer Branding ve vybrané organizaci
Employer Branding in the selected organization
Abstract:
Cílem diplomové práce je definování Employer Brandingu a následné navržení změn ke zlepšení dané vybrané organizace. Teoretická část obsahuje odbornou rovinu čerpané z knižních zdrojů k přiblížení problematiky Employer Brandingu. Dále pak praktická část, která bude zahrnovat dotazníkové šetření, které napomůže v celkovém doporučení pro danou organizaci. Poslední část bude věnována návrhové, která umožní …moreAbstract:
The aim of the thesis is to define Employer Branding and then propose changes to improve the selected organization. The theoretical part contains a professional level drawn from book sources to approach the issue of Employer Branding. Next, a practical part, which will include a questionnaire survey that will help in the overall recommendation for the given organization. The last part will be devoted …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2023
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jiří Nesiba, Ph.D. LL.M.
- Reader: Ivana Poledňová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Gabriela Ječná -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Andrea Hořínková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Nikola Kozáková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Lucie Prokopová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Eliška Bazalová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě
Natálie Prudičová -
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Li Li Luu -
Personální marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Denisa Řeháková