Patrik Fiala

Bakalářská práce

Spotřebitel a jeho chování na trhu hudby v ČR

The consumer and his behaviour on the music market in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá spotřebním chováním na trhu hudby v České republice. Identifikuje situaci a objasňuje chování českých spotřebitelů na tomto trhu. Dále zjišťuje, jaké mají tito konzumenti preference, jaký vliv má na jejich jednání internet a další technologie a v jaké míře se jednotlivé věkové kategorie od sebe odlišují. Práce je rozdělena na čtyři jednotlivé kapitoly s tím, že první …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with consumer behaviour on the music market in the Czech Republic. Moreover, it identifies the situation and clarifies the behaviour of Czech consumers on the market. Furthermore it provides results of an inquiry about consumer preferences, how their behaviour is influenced by the use of Internet and other technologies, and to what extent various age groups differ from each …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/56130

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod