Marketingová podpora při zavádění nového výrobku na trh – Bc. Jiří Štěpán
Bc. Jiří Štěpán
Bakalářská práce
Marketingová podpora při zavádění nového výrobku na trh
Marketing support during the introduction of a new product on the market
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je popsat způsoby využití moderních forem marketingu při zavádění nového výrobku na trh. Teoretická část je zaměřena na výklad jednotlivých pojmů a stanovení marketingové koncepce. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na konkrétním projektu společnosti Servisbal Obaly s.r.o.. Projekt ROTOBAL se snaží zhodnotit použité obaly, především kartonové krabice …víceAbstract:
The purpose of this bachelor work is to describe ways of utilizing modern marketing methods when introducing a new product on the market. The theoretical part focuses on the interpretation of individual definitions and the determination of a marketing conception. In the practical part are the theoretical findings applied to the concrete project of Servisbal Obaly s.r.o.. (a company producing cardboard …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Hana Jonášová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Štěpán, Jiří. Marketingová podpora při zavádění nového výrobku na trh. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Vyhodnocení spolupráce developerské firmy a reklamní a marketingové agentury
Martina Kovalová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketing a reklama ve světle a stínu teorie hyper-reality a estetiky mizení
Michal Šoulák -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Influencer Marketing: Etické aspekty, vliv na současnou společnost, strategie využití a dlouhodobé dopady
Gordana Bilecová -
Marketing na sociálních sítích ve firmě zabývající se zakázkovou výrobou
Anna Flanderková