Bc. Jiří Štěpán

Bakalářská práce

Marketingová podpora při zavádění nového výrobku na trh

Marketing support during the introduction of a new product on the market
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je popsat způsoby využití moderních forem marketingu při zavádění nového výrobku na trh. Teoretická část je zaměřena na výklad jednotlivých pojmů a stanovení marketingové koncepce. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na konkrétním projektu společnosti Servisbal Obaly s.r.o.. Projekt ROTOBAL se snaží zhodnotit použité obaly, především kartonové krabice …více
Abstract:
The purpose of this bachelor work is to describe ways of utilizing modern marketing methods when introducing a new product on the market. The theoretical part focuses on the interpretation of individual definitions and the determination of a marketing conception. In the practical part are the theoretical findings applied to the concrete project of Servisbal Obaly s.r.o.. (a company producing cardboard …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Hana Jonášová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Štěpán, Jiří. Marketingová podpora při zavádění nového výrobku na trh. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní