Rozšírená realita a jej využitie v umeleckých projektoch na Slovensku – Bc. Michaela Kolláriková
Bc. Michaela Kolláriková
Bakalářská práce
Rozšírená realita a jej využitie v umeleckých projektoch na Slovensku
Augmented reality and its application in art projects in Slovakia
Abstract:
This bachelor thesis analyses the term of augmented reality, shows technical and theoretical aspects of the use of augmented reality as an art medium and introduces its application in art projects in Slovakia. This issue is supported by specific examples of works of art, artists and recent or less recent events.Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá pojmom rozšírená realita a ukáže technické i teoretické aspekty jej využitia v umeleckom prostredí. Túto problematiku doloží konkrétnymi príkladmi - predstaví festivaly, umelecké podujatia, laby, umelecké skupiny a najvýraznejších predstaviteľov, ktorí na Slovensku s rozšírenou realitou v svojich dielach a projektoch pracovali alebo aktuálne pracujú.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zcgco/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Barbora Šedivá, PhD.
- Oponent: Mgr. Alina Matějová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Rozšířená realita jako nástroj digitálního marketingu
Kateřina Jandásková -
Augmented Reality Deformable Tracking
Michal Jankovič -
Rozšířená realita a její využití v současné době
Ondřej Stejskal -
Rozšířená realita a možnosti jejího využití v galeriích
Jiří Kofroň -
Applications for remote support in augmented reality
Martin Lečbych -
Rozšířená realita a její využití v umění
Ondřej Stejskal -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová